5 დღიანი რაციონის მაგალითი

იკვებე ჯანსაღად

იმისათვის, რომ გავერკვეთ რა გვეჭმევა და არ გვეჭმევა კეტო დიეტაზე, გთავაზობთ 5 დღის მენიუს მაგალითისთვის. მთავარი რჩევა ამ შემთხვევაში იქნება ის, რომ ბოლო და პირველ ჭამას შორის შუალედი იყოს მაქსიმალურად დიდი. ყველაზე გავრცელებული სქემაა – პირველი ჭამა დილის 12:00 საათზე, ბოლო ჭამა 20:00ზე. ამ შემთხვევაში ბოლო ჭამასა და პირველ ჭამას შორის შუალედი იქნება 16 საათი, თუმცა რაც უფრო დიდია შუალედი, მით უკეთესი (აქტიური კლება იწყება 20 საათიანი შუალედიდან).

აქვე გაითვალისწინეთ, რომ მაქსიმალური ეფექტისთვის შეგიძლიათ შეავსოთ ჩვენი კითხვარი, დააადგინოთ თქვენი სხეულის მასა და მიიღოთ ჩვენს მიერ სპეციალურად თქვენთვის შექმნილი რაციონი.

საუზმისთვის განკუთვნილი კერძებისა და პროდუქტების მაგალითები:

ძირითადი კერძებისა და პროდუქტების მაგალითები:

კეტო საკვებისა და პროდუქტების სხვა მაგალითები: